miercuri, 1 februarie 2017

OUG, Monitorul oficial si moartea statului de drept

http://www.monitoruloficial.ro/emonitornew/emonviewmof.php?fid=MS43NTM3OTA5MDEzNjM5RSszMA==

De azi pot fura, legal, in valoare de maxim 200000 de lei, functionari publici si rudele lor pana pe la gradul doi. Adica, daca eu una n-am curaj, ma ajuta sora-mea si scapam amandoua cu capul sus si fara sa negam ca am cumparat un creion de 199000 de lei din bani publici.
Mai mult, in cazul in care ne gaseste careva cu acel creion la suprapret, nu numai ca nu riscam o sanctionare penala, insa niciu pe cale civila nu riscam sa dam banii inapoi statului roman.
Cf. art. II pct. 1 din OUG nr. 13/2017 nou publicata in MO 91/01.02.2017 coroborat cu art. 16 alin. 1 lit. b) teza I, in cazul in care fapta nu e prevazuta de legea penala (si nu mai e prevazut abuzul in serviciu pentru prejudicii ca acel creion de 199000 de lei), instanta lasa nesolutionata latura civila!!
Latura civila e partea aia din proces in care statul isi poate cere cei 199000 de lei inapoi, or s-au asigurat azi ca:
1. daca furi sub 200000 de lei esti cinstit
2. ce-i furat e bun furat. Cel putin in procesul penal.
Ce sa-i faci, asa sunt ordonantele cu nr. 13 date in miez de noapte. S-au saturat sa stea peste program si de-acum vor sa fure pe zi.
Imi place ca CSM sugereaza sa fie invitat Avocatul poporului sa ia atitudine!!

In acest moment, traiesc si plang.

https://www.facebook.com/events/407705119573199/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu